They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.
Linki

an image

Anko pisanie

Temat: kozie mleko
Mam pytanko.

Zacznę jednak od początku
Moje dziecko karmiłam piersią do 9-go m-ca.
Po odstawieniu piersi nie chciał pić żadnego mleko.
Kupiłam Mu już chyba wszystkie rodzaje:
Nutramigen (ma lekką skaże), Bebilon Pepti, Bebilon, Nan, Hipp, Bebiko.
Jak tylko poczuł mleko na języku to pluł i koniec jedzenia
Mikołaj je pięknie kaszę (2 razy na dzień), obiadki, deserki itp.

Strasznie niepokoiła mnie ta Jego abstynencja mleczna
Po nocach mi się to śniło.

Parę dni temu okazało się, że moje dziecko baardzo lubi mleko kozie
Pije takie z kartonu z Tesco.

Należę do tych matek, które dziecko karmią według schematów zalecanych przez ekspertów.
Wiem, że mleko krowie i kozie bardzo obciąża układ pokarmowy dziecka.
Ja jednak mam tylko wybór miedzy tym, że Mikołaj nie będzie pił wcale mleka, a mlekiem kozim.

Czy któreś z Waszych dzieci również pije kozie mleko???
Jakie znacie opinie na temat tego mleka???






Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=52536



Temat: Problemy z kupką :((((
Witam wszystkie doświadczone mamy i tatusiów,
Szukam pomocy wszędzie bo każdy pediatra i aptekarki mówią co innego.

Mały ma 10 dni i od 2 dni z trudem robi kupki. Pręży się, zaciska piąstki, ugina nóżki i bardzo płacze. Budzi się z płaczem nawet po godzinie od zaśnięcia. Ostatnio bardzo mało je i dużo mu się ulewa mimo tego że odbija mu się po każdym jedzeniu. Na pobudzenie daje mu olejek rycynowy doodbytniczo za pomocą gruszki i za chwile ma rzekę w pieluszce.

Co robić. Mały je bebiko 1 i kilka razy dziennie mleko mamy ale nie z piersi tylko z laktatora i z butli.

Aptekarka poleciła nam Infacol, ale na ulotce jest napisane że można stosować od miesiąca życia. Więc można już stosować czy nie ?

Inna sprawa jeżeli chodzi o herbatki np. hipp. Mam dużo opinii że one tylko zaszkodzą takiemu malcowi.

Ewentualnie inne rady są bardzo mile widziane.

Pozdrawiam
Młody i przerażony tata ;]


Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=12909


Temat: Nutramigen na ulewanie i problemy z kupką?
Prosze o Wasze opinie lub przekierowanie do istniejacego watku.

Moj szeciotygodniowy synek ma tendencje do ulewania (ulewa spore porcje pokarmu mimo odbijania). W badaniu USG brzuszka lekarka stwierdzila refluks zoladkowo-przelykowy. Podobno jest to normalny objaw przy niemowlecej niedojrzalosci ukladu pokarmowego i wszystko samo skonczy sie nie dalej, jak w 6 miesiacu zycia. Nasz pediatra jednak sugeruje wprowadzenie Nutramigenu w celu zlagodzenia "objawow gastrycznych".

I tu moje pytanie: czy malenstwu ktorejs z Was Nutramigen ulzyl przy sporym ulewaniu? Szkoda mi synka, jak widze u niego ciagle ten wyraz buzki mowiacy "mam w ustach cos strasznie niedobrego..."

Dodatkowo Adas ma problem z kupka - strasznie dlugo steka, zeby cokolwiek z siebie wygniesc. Potem robi ogromne, miekkie kupsko. Najczesciej raz dziennie, rano. Skces kupowy mamy kolo 8-9 rano, a maly steka juz od 5 prezy sie, fika nozkami i oczywiscie oboje nie spimy... Jak juz zrobi, jest wniebowziety Na to Nutramigen podobno tez ma pomagac ?

Uprzedze ewentualne pytania: Adas je moje mleko, ale jest dokarmiany NANem HA. Na 7-8 posilkow dziennie 2 to mleko modyfikowane, reszta moje. Sporadyczie podaje herbatke koperkowa Hipp, porcjami po 50 ml. Jestem na diecie lekkostrawnej - bardzo powolutku staram sie wprowadzac po odrobince nowosci, zeby maly zaczal sie juz przyzwyczajac.

Bardzo prosze o Wasze porady i z gory dziekuje . Calusy dla wszystkich Maluszkow


Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=45826


Temat: zielone kupki po bebiko omneo
wiesz z tego co mi mówiła moja lekarka, to te mleko przez te priebiotyki nie było dobrze trawione; wydaje mi się że nie powinno się go podawać jeżeli tak jest tez się bałam powrotu do poprzedniego mleka, ale stopniowo wszystko wróciło do normy. pamiętam, że dużo dawałam wtedy Kubuisowi herbatki hippa na trawienie i jabłka i jakoś te kupki sie unormowały. spróbuj zasięgnąc opini innego lekarza moze - sama nie wiem
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=31460


Temat: : POLISH SHIT TOP 5
no wlasnie dlatego sa denni, ze robia dno i sie jeszcze przyznaja do tego. wiadomo, ze jak spiewal kazik 'wszyscy artysci to prostytutki', bo kazdy cos tam soba na sobie zarabia, tylko ze bezelelele zarabiaja krocie na glupotach, a takie tworzywo sztuczne ciagnie pare zlotych z koncertow mimo iz ich muza wyprzedza o pare lat to co sie dzieje w polskim hip-hopie obecnie. mozna jeszcze wyjechac z polski i zarabiac na madrzejszym sluchaczu zagranicznym jak skalpel, ale o inna sprawa.

moze i bezelele sa smieszni, ogladalem tylko jeden odcinek jak budowali jakis dywan niby latający ale na kólkach to za bardzo to smieszne nie bylo, chyba ze nie zrozumialem zartu, ale to mopja subiektywna opinia.

i tak nie ma sie co martwic, u nas bezelele, mleko i inne tego typu historie to idole pewnej grupy wiekowej, natomiast w austrii, nasza ojczysta mandaryna, zdobyla wszelkie mozliwe listy przebojow.

jeszcze nie jest z gustami polakow tak zle, jak gdzie indziej.
Źródło: kozienice.dt.pl/forum/viewtopic.php?t=418


Temat: Wrześniowe dzieciaczki cz. III
Cortinko - a może coś takiego?



lub



O tym drugim czytałam bardzo dobre opinie. Oba ważą po 8,5 kg i mają dość duże koła i dobrą amortyzację. No i ładnie się składają do dość małych rozmiarów. Ja osobiście będę się zastanawiać nad jednym z nich. A i oparcie ma 3 stopnie regulacji (można położyć w ogóle), no i mają regulowany podnóżek

Co do marchewki - poczekaj, u mnie Ola np robi strasznie śmierdliwe kupki po ziemniaczku, ale wygląd i konsystencja OK, także też czekam.

Kasiunia - ja też przeglądam oferty dla siebie i też nic ciekawego, dopiero raz wysłałam aplikację. A co do obrony będę mocno trzymać kciukasy. Do bratowej drydnę dzisiaj, bo wczoraj jakoś u mamy się zasiedziałam, bo obiecałam jej włosy pofarbować.

Sabinaa - co do glutenu, to teraz zalecenia są takie, że ekspozycję na gluten u dzieci karmionych piersią powinno się zaczynać w 5 miesiącu, a u dzieci karmionych mlekiem modyfikowanym w 6 miesiącu. Taka ekspozycja trwa równe 2 miesiące - stąd te produkty glutenowe u Hippa.
Mnie tylko denerwuje jedna rzecz, a jak zrobić ekspozycję glutenową u dzieci uczulonych na białko mleka krowiego, jak wszystkie kaszki manny itp, są robione z dodatkiem "zwykłych" mlek modyfikowanych i te deserki zawierające gluten też? Może któraś będzie wiedziała?

aniaem, Kasiunia - być może to anemia, sama nie wiem, muszę iść znowu na pobranie krwi, jak wyniki będą OK, to pójdę do neurologa z tym.

A u mnie dzisiaj dalsza część rozmów nocą, tym razem od 5.00 i od tej godziny nie śpie, do tego mój pies wył pół nocy jak szalony - no zwariować idzie. Ja już o 19.00 zasypiam przez to
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=68060


Temat: *** WrZeśNiÓwEcZkI 2004 *** Zapraszamy :-)


My dostatałysmy tylko lakcid i przykazanie, żeby dziecko jak najwięcej piło - jeść nie musi. Jeden lekarz kazał dawać też smecte, ale potem spotkałam się z opiniami kilku innych, że raczej nie jest to wskazane, bo biegunka oczyszcza organizm z wirusa - jak się ja powstrzymuje, to wirus dłużej siedzi w dziecku.
No i w przypadku gdyby pojawiała sie temperatura - czopki i/lub syrop.
Marta nic nie chciała jeść ani pić. Próbowaliśmy wszytskiego, ale nie działało. Zjadała jedynie trochę jabłek startych jak dla niemowlaka na tarce i kisiel.
Kaszki możesz mu dawać, ale tylko takie na wodzie - ryżowe czy pszenne, albo sinlac.
Chlebek z masłem lub bez.
Soki owocowe raczej nie są wskazane, ale ja byłam w stanie dac jej już wszytsko łącznie z cola, by tylko chciała pić.
Na biegunkę dobre są też banany.
Mleko i wszytsko mleczne - na razie omijaj szerokim łukiem.
A ORS 2000 Hippa próbowałaś? Jest zalecany w takich sytuacjach, nie wiem tylko czy Mati będzie go chciał, bo smaczny to on nie jest.
Acha, i napoje powinny być lekko schłodzone - ponoć to pomaga przy wymiotach.

Mateuszku kochany, wracaj do zdrowia!


No a widzisz co ta lekarka mu na przepisywała
U nas dokładnie tak samo, Mati za nic w świecie nie chce nic jeść, ani pić. Jedynie na śpiąco wode, albo herbatke, ale wtedy z kolei wypija za dużo na raz, i za chwile wszystko zwraca. Teraz daje mu po kilka łyczków, żeby żołądka nie przpełniło.
Hmmm... z tym schodzonym piciem to nie wiedziałam, może dlatego wymiotuje za każdym razem jak wypije, bo ja mu ciepłe dawałam. Rada mojej mamy
Na biegunke dałam mu ten nifuroksazyd, wg mnie jest dobry bo w syropie daje się jedną łyżeczke i jest nawet dobry w smaku. A saszetki to u nas zupełnie się nie sprawdzają pod żadną postacią
Źródło: mamaonli.s16.o12.pl/forummol/viewtopic.php?t=631